Julhandel!

Idag har jag varit i stan och handlat Julklappar! Hittade lite småsaker, som jag tror kommer bli bra :)
Passade även på att luncha en snabbis med Sherko! :D  Det var mycket trevligt! Skööön kille! ;) hehe..

Ingen mer snö har fallit ännu, hoppas de kommer snart!!  Ingen JUL utan snö! :P
Är iallafall jätte glad över att  Pappa kommer och hälsar på :) Det ska bli så himla kul att träffa honom, och att hela familjen kommer att vara samlad  under jul :D Har inte träffat pappi sen i somras, så de är ett tag sen..
Runt om mig är julpyntningen i full rulle, ljusstakar, stjärnor, ljus, tomtar och självklart julmusik!
Just nu spelas nya julskivan av Peter Jöback :) Den är riktigt bra! Favoritlåten är  sen låt som alla hört ; Halleluja, kan spelas om o om igen! 
 =)

Nu äre Andra Avenyn;) De måste jag kolla.. Haha...

Här kommer lite nya pics på mig och på min syster♥



Puss!

Kommentarer
Postat av: sandra

ni är ju för söta!

2008-12-09 @ 21:31:51
URL: http://sandraostluund.blogg.se/
Postat av: Mariana

Åh, kommer han ner och firar jul med er? Va' skoj! Bara snön som fattas då... Ni kan få lite av oss om ni vill :o) KRAM!!!

2008-12-10 @ 09:36:55
URL: http://emzeta80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0