Händelserika 2008

En dag kvar av 2008. Det känns faktiskt ganska konstigt. Det har gått otroligt fort. Det har varit ett händelserikt år på både gott och on. Men för det mesta gott! =)

Förra nyår var en bra start på det nya året.! Natten tillbringades med Diana, Sandra, Jimmy, Simon och Nandor i Örebro :) Grym kväll!

                      


I mars var jag med min salong och deltog i Sverigs finaste bröllopsmässa som hölls på Örebro slott. Jag fick vara hårmodell och bära brudklänning! :) Se här :

                         


27 april 08 åktre jag syrran, Sandra, Emelie och Caroline på studentresa till Rhodos! Det var bland de roligaste jag har gjort :) Den veckan innehöll allt kan jag lova! Sol, bad, fest och killar, hehe. Det kunde inte bli bättre! Saknar!

      

När vi kommit hem från Grekland var det dags för avslutningsbalen med skolan. Jag hade på mig en rosa klänning som syrran sytt!! Hon och jag hade precis likadana klänningar. Det var inte mycket som skiljde på dom ( och inte på oss heller). ;) Titta själv! ;) Det var en oförglömlig kväll med mycket skratt och dans på Elite hotell i Örebro. Kvällen slutade på Frimis! Det är inte att rekomendera att gå till krogen i sin balklänning. Det var inte det lättaste att dansa vill jag lova! :P
   

Studentpepp veckorna innan Studenten!
    


STUDENT 2008!!!! Jag får fortfarande rysningar i kroppen när jag tänker tillbaka. Natten innan studenten blev det inte många timmars sömn. När man väl somnat, skulle man upp för att fixa sig och börja den stora festen! Hehe.
På stan såg man STUDENTER överallt, dom skrek och var glada, andra ledsna. Själv hade jag blandade känslor! :)
Våran klass samlades i parken utanför skolan, där satt vi och drack och njöt av goda frukter! Solen strålade! Allt var UNDERBART! ♥ Vidare in på Hjalamar Bergman teatern fick jag sitta och bita mig i läppen för att inte gråta. Det är inte lätt att vara känslig. Sen gick vi till klassrummet där alla skulle ta farväl! Vem av alla i klassen bröt ihop i gråt? Jag.
Känslan att springa ut ur skolan me sina betyg i handen går inte att beskriva.
Flaket nästa!  Dagen höjdpunkt, vet inte hur många vändor vi åkte! :D Det var riktigt kul! =) Frimis på kvällen och senare drogs det till Stadsparken där alla studenter firar att skolan is over! Sammanfattar hela STUDENTEN; GALET!!!!

     
   

Nollåtta dagen i stockholm =) Jag, syrran, Emelie och Sandra åkte på en weekend i Sthlm. Vi hade( utan att veta) prickat in 08dagen ( 8/8- 08) då alla sockholmare firar! Fullt ös medvetslös....
Stureplan var ett enda stort dansgolv! Det gick inte att röra sig. Vi gick till LAROY där vi spenderade natten! Riktigt kul :)
En super helg med både shopping och fest!  =) Tack vänner
!♥

     
 


Självklart har det hänt en massa annat roligt under året också, men om jag skulle sätta in alla bilder så skulle detta inlägg bli vääldigt låångt! :)

Nu är det bara att Hoppas att 2009 har lika mycket kul att bjuda på! Jag tror att det kommer att bli bra som det känns iaf! =)
Nästa vecka (9jan) fyller jag och min syster 20 år!!! Det ska firas!! :D  Oavsett om vi befinner oss i detta land eller om vi ligger på en strand och steker, så kommer det blui grymt! =)

Det var allt från mig detta år!

GOTT NYTT ÅR!

PUSS Sandra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0