In i Dimman på Klaras

Då var Julhelgen över..  Pappa har åkt hem och allt är som vanligt igen! Hoppas jag kan träffa honom snart igen. Det blir så långt mellan gångerna. Men jag ska försöka att åka dit i Påsk eller i sommar! :)
Annandagen spenderades på Klaras! Grym kväll me tjejgänget o Johni! Det var engelska som stod på schemat den kvällen om man skulle prata me Johni :P Men de gick bra, haha för ovanlighetens skull! Kanske pågrund av alkoholen, hehe.. En rolig kväll men galna saker ;D Roligt att träffa alla!!!  =)

       


       


För övrigt har det varit en väldigt seg helg.  Har inte alls gjort så  mycket. Har träffat lite vänner, fikat och pratat, haft allmänt trevligt bara:)

Nu är det inte många dagar kvar av 2008!  Detta ska firas påNyår på onsdag, tyvärr så måste jag säga att det kommer bli väldigt lugnt för min del! Jag ska jobba dagen efter kl 07.00! Ser verkligen  fram emot det.

Imorrn blir de shopping med Carro! =) Ska bli kul!


Hinner inte skriva mer!
Ha en mysig kväll!
Puss Sandra

Kommentarer
Postat av: E

Rolig kväll med galna saker? (A) :)

2008-12-31 @ 16:53:42
Postat av: E

Rolig kväll med galna saker? (A) :)

2008-12-31 @ 16:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0