Luciahelgen

Åter igen söndag. Konstigt att helgerna går så fort, kanske är de för att man är så beroende av dom?

 Fredagen bestod av att fixa det sista julpyntet här hemma, nu är allt så jul likt som de kan bli! :) Med en mamma som är galen i julsaker kan det inte bli annat än JUL! :D Hehe..
Jag hann även att jobba några timmar, kvällspass. Det gick bra, skönt när man får gå hem och veta att man gjort något som lönar sig , som gör en glad slutet i månaden ;)

Efter jobbet väntade Idol och tv mys! Var bara tvungen att se finalen. Visste ju även att en kompis Emelie skulle sitta med i publiken, såg henne. Kul när man känner nån som är me i tv, de blir ju extra roligt att kika då ;)
 Hur som helst hejade på Kevin, och han vann! Det var jubel hemma i vårat tv rum  kan jag lova :) Haha..  Kevin är en naturbegåvning!! Vilken kille, så glad, och full av energi! Ja bäst :P


Lördagen var ganska seg. Skulle gått på bio, men de ställdes in pga av vissa skäl! Det var riktigt tråkigt, vi skulle ha sett Twilight. Har hört att den ska vara riktigt bra! Men den går fler helger hoppas jag :)
Jag bestämde mig för att gå ut, de var såå längesen jag var på KLARAS! Det är iofs 20 års gräns på lördagar, men man kan alltid försöka! Och hoppas att det inte är nån av de drygaste vakterna som står!  Vi kom in iaf, jag fyller ju 20 år i början av Januari så han bjöd till ;D
 På vägen dit träffade jag Robin,en gammal klasskompis sen mellanstadiet! han hade med sin en vän från Avesta, så dom hängde på oss till Klaras, där vi höll till under natten ;) Och firade LUCIA 08!

Det var en lyckad kväll! Är dock lite seg idag..  hehe
Klockan 11.00 imorse ringde telefonen. Våra släktingar från Stockholm, Britt o Lasse hade vägarna förbi så dom skulle komma in o hälsa,. Trevligt var de! :) Det blir inte så ofta vi ses..
 Efter de gick jag iväg och klippte Emma på jobbet, de blev snyggt! =) Det är kul när man får klippa lite som man vill, annars brukar folk vara så rädda och den vanligaste frasen är " ta bara de som är slitet", "du får inte ta så mkt" !! Jag är likadan också, men de är kul me omväxling!

Nu har jag precis klippt Viktors bror Rasmus! :P Funderar på att ta en promenad, vore skönt att komma ut lite!
Får se om jag får nån med mig eller om jag måste gå själv. Det är alltid skönt att kunna dela tankarna med nån annan =)


Lite bilder sen igår♥
        

Puss på er!

Sandra


 





 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni är ju så fina!

Lät som en toppenhelg!

Hoppas allt är bra, kram!

2008-12-16 @ 19:19:27
URL: http://sandraostluund.blogg.se/
Postat av: robin dahlin

ohh tack :D hihi ! allt bra med dig? kul att du hade en blogg med den ska jag följa :D

2008-12-17 @ 21:25:58
URL: http://robindahlin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Förstår vad du menar, men kommer man väl igång så blir det nästan som ett beroende :)

Emelie berättade om julkonserten på sönd, åh vad mysigt - hoppas vi ses då!:) kramar

2008-12-18 @ 09:45:59
URL: http://sandraostluund.blogg.se/
Postat av: sandra

Åh vad mysigt :) Hoppas de!

Du förresten, tänkte om du ska ut på annandagen? tänkte nämligen bjuda hem lite folk till mig på förfest då innan vi går ut, så då får ni gärna komma! =)

2008-12-18 @ 21:07:57
URL: http://sandraostluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0