Tack mamma o pappa

GOD FORTSÄTTNING på er alla!
 
Då var julen 08 över nu. Iallafall julafton. Idag är de juldagen,vilket är en dag många ska gå ut o partaja på. Men jag ska sitta hemma med familjen och mysa och äta skumtomtar! Fast man är proppmätt så ligger man där i soffan och äter iaf, konstigt.. Men de är ju bara Jul en gång om året så ät och var glad! :)

Min julafton är jag jätte nöjd med :D Fick allt en 19 årig tjej vill ha!! Haha.. Jag hade bara önskat mig pengar men jag fick inte bara pengar utan massa smycken, parfym, lotion, kläder och massa annat :D Kunde inte ha blivit bättre!
Tack Mamma och Pappa och alla andra !!! :D

Och som vanligt så kikades de på Kalle Anka, nästan den stora tidpunkten på hela dagen. Kl. 15.00 satt vi bänkade framför tvn och kikade på favoriten =)

Idag har vi gått långpromenad allihopa, det var skönt. Sen åkte jag och syrran upp till Emelie och gick en promenad med henne också, trevligt trevligt! :) Annars har det varit mys med familjen som stod längst upp på schemat ♥

Imorrn åker pappa hem.. Men de har varit en underbar jul nu när han varit här och hälsat på!  Att hela familjen är samlad händer ju bara en till två gånger per år..  Jag hoppas att vi kan åka till pappa i sommar och hälsa på så att de inte går alldeles för lång tid.. :/

Annandagen bjuder  på Partaj på KLARAS! ;) Det kommer vara galet mycket folk!! Ska bli riktigt roligt! :) Jag är sjukt taggad!!       BE THERE!! ;) 

  Puss S♥

Kommentarer
Postat av: sandra

Åh, vilken mysig jul :)

2008-12-26 @ 13:00:46
URL: http://sandraostluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0