Shopoholic

Idag har jag ägnat dagen åt att springa runt i nya Marieberg. Det vill inte inte säga lite! :P  Hehe.. När dom är klara med alla affärer och lokaler kommer det bli grymt att åka dit. Det har blivit såå stort och Fräscht!! Det var verkligen tid att göra om lite och Förnya. Det är alltid kul :D 
Träffade även på lite vänner mitt i allt =) Jag lyckades bli ovän med syrran i en klädesbutik :P Det är inte ovanligt, men det gick över efter en stund när jag fjäskat lite! ;) Haha..

Hittade en svart fodral klänning på Gina tricot, Älskar fodralisar så DEN skulle jag bara ha innan jag lämnade butiken. Den fanns även i röd, vilket passar till jul men svart fick de bli!
Hittade även den efterlängtade Mysdressen! Har kikat runt länge och väl, men nu när kylan är här så är det så skönt att gå runt i ist'llet för dom där urtvättade legginsen man slänger på sig ! :P

Det har äntligen kommit lite snö! Var ute  me Sarah på promenad och såg snöflingorna gnistra i solskenet.. Fiina bilder de skulla ha blivt om jag hade haft kameran me mig:)

Nu har två vänner åkt iväg på semester! Emelie har åkt till LA och Sarah till Thailand! Blir man avundsjuk eller? Skulle göra vad som helst för att följa me i deras resväskor ;D
Kommer sakna er tjejer men vi ses i jul när ni kommer hem! Bruna och fina =)


Nu ska jag lägga mig.. Måste sova, ska troligtvis jobba imorrn!

Godnatt!
// Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0