2017!

Så har 2017 rullat förbi och 2018 står på glänt. Nytt år och nya utmaningar. Det har alltid varit mitt motto med tiden. Ta vara på vad livet erbjuder men glöm aldrig bort att njuta i nuet för stunden.  2017 har även som många andra år varit på både gott och ont. Livet i en bergodalbana. Man får acceptera förändringar . Just ordet acceptans är ett nytt ord för mig men så viktigt i min vardag.  
  (null)
Varit i Cypern för första gången med dessa tre.
(null)
Solat på en glass med dessa hjärtan. 
(null)
Dagar med dessa favoriter! 
(null)
Trippel trubbel. 
(null)

(null)
Hoppat i Rhodos vågor.
(null)

(null)
Omringa dig med människor som dessa! :) kärlek!
(null)
Mys med kollegor! 
(null)
Promenader vid vattnet! 
(null)
Girls nights.
(null)

Firat Hussein efter hans tre veckor i Iran. (null)
Massa aw med dessa. :)
(null)
Ätit Nora glass och hälsat på mamma!
(null)
Åkt till London, Spanien och Cypern  och Grekland med denna pingla!
(null)
Galenskap med min liga!
(null)
Hälsat på pappa!
(null)

(null)

(null)
Middagar i ljumma sommarkvällar.
(null)
Njutit av höstens färger!
(null)

(null)
Jobbat sista dagen med coola gänget på Åhléns! Så glad att fått lära känna dessa. Tur att vi jobbar i samma företag.
(null)
Mera sena nätter.. 
(null)
Varit hos pappa och plockat massa bär. Lycka!
(null)
Diana och jag med pappa! 
(null)

(null)

Drinkar (null)
Drinks, friends.. 
(null)

(null)
Spenderat mycket tid i naturen.
 
(null)
Hälsat på i Örebro.
(null)
Haft frukost mys med finisar och bebisar!
(null)
Suprise baby shower för Moa!
(null)
Hussein och jag har firat 5 år tillsammans!  
(null)
Har varit i statshuset blåhallen och hämtat ut mitt gesällbrev. 
(null)
Lunchdate på snickarbacken! 
(null)

Gesällen med Hanne dom hämtade sitt nästan brev.  (null)

(null)
Vunnit säljtävling. 
(null)
Blivit nominerad till Årets Frisör!!! 
(null)
Börjat jobba på nya salongen. Trivs så otroligt bra här! Super härliga kollegor och mysigt område. Ni som inte vet så finns jag på Birger Jarlsgatan 33.  

Årets värsta dag var 7 april. Vill bara glömma den dagen. Tyvärr finns den kvar hur mycket jag försöker förtränga. Känslan, ljuden och paniken. Att en person kan orsaka så mycket på så kort tid. Lider med de drabbade och närstående. Jag börjar äntligen få ordningen på känslorna efter det tragiska. Men det har tagit sin tid. Att knappt kunna åka tunnelbana till sitt eget jobb eller ta den där promenaden  genom  stan. Samtidigt vet jag att man inte ska påverkas för mycket men vad gör man när känslorna tar över. 

Är så tacksam för stunderna med mina nära och kära. Ta hand om varandra och visa kärlek. Allt blir så mycket bättre då. 
Puss Sandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0