Lovelife

Jag vet att det är farligt att skriva att man älskar livet ( det är nästan alltid då det vänder , händer något). Men jag är så otroligt tacksam för att jag får vara med om allt runtomkring mig vad det gäller jobb, kollegor och vänner! Sedan jag flyttade till Stockholm har livet lekt! Självklart finns det motgångar som man möts av i vardagen men man måste lära sig att möta dom rött. Motgångar ger ibland framgångar! Tänk på de ni.. 
Jag hinner inte ens med bloggandet när det är så fullt upp. Oftast blir det bara bilder och bildregn. Tänkte bjuda på lite bilder från några Aw som vi kört, SommarkryssetpåGrönan , vi har snurrat runt i en karusell på Gröna Lund en hel kväll. Haft picknickar i parker, grillkvällar på verandan , badat och njutit av vår vackra huvudstad. Om mindre än två veckor besöker jag Nice för första gången och efter det väntar en stor gala och andra äventyr! Nu måste jag blunda lite innan morgondagen ropar., Godnatt! 
Puss Sandra 




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0