One week ago

Idag är det en vecka sedan jag var tillbaka i London. Magiskt!
London levererar som vanligt och lite till.:) Mycket shopping, chill i Hydepark, seeitsing i Picadilly Circus, liter mer shopping och goda middagar( dock alltför sena) haha.. Dagarna gick så fort så plötsligt va vi hemma igen. Tillbaka på jobbet.
Veckan har varit helt crazy. Det är jobb, telefonmöten, möten, små fix och lite annat. Jag önskar att dygnet hade fler timmar , då kanske jag skulle hinna med hälften av de jag vill göra!
Det har varit en fin vecka. Solen har lyst lite och laddar en med ny energi dag för dag. Idag är de 4 veckor kvar till Mallis! Behöver jag säga att jag längtar ?
Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0