Nässelutslagen is back... 2 år senare...

Trodde inte jag skulle behöva uppleva de här igen. Det var två år sedan mina hemska nässelutslag spred sig över hela min kropp. I hela en vecka fanns dom kvar på olika delar av kroppen. Jag såg ut som ett monster , bokstavligt talat.Jag hade en fruktansvärd klåda och brännande smärta. På den tiden bodde vi fortfarande hemma, så mamma tog hand om mig och la blöta handdukar över hela kroppen. Hela jag kokade. Allt läkarna kunde säga var att det berodde på stress.
Ibland hatar jag mig själv för att jag utsätter mig för den stress jag gör. Jag jobbar för mycket, har ägnat mycket tid åt träning och pw på sistone. Inte lyssnat på min kropps varningssignaler utan kört vidare. Sovit dåligt. De håller inte. Och de är jag ju fullt medveten om. Jag strävar alltid efter perfektion. En viss perfektion såsom att man ska hinna jobba, träna, sköta om hemmet och alltid ha fint och snyggt samtidigt ska jag hinna hälsa på nära och kära. Det är ju endast 24 timmar på ett dygn. FAN jag blir så arg. Nu sitter jag här med mina utslag igen..
Nu ska prio ett vara VILA! Och inget annat.
Såhär såg jag ut sist för två år sedan...
 
 

Kommentarer
Postat av: Johan Maxe

Aj då.

Hoppas din morgon blir en bra sådan ändå....

Sköt om dig och prioritera dig själv för ett tag nu. Hitta sätt att stanna upp i vardagen och hitta lugnet igen.


Mvh

Johan Maxe

2012-09-27 @ 05:50:47
URL: http://www.maxephoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0