Måndag igen!

Back to work! Carro är tillbaka på jobbet och nu är allt sig likt igen. Det är alltid skönt att vara två i salongen. Har haft fullt upp idag . Sprungit ärenden och fixat det sista inför min brud på lördag ! Ska bli jätte kul att fixa !:) idag hade jag Sarah hos mig . Vi pratade massa som alltid och så avslutade jag med att göra en waterfall braid på henne. Så fint ! Ikväll har vi föresten bokat London. Karin var här och vi hjälptes åt. I oktober bär det iväg på jobb mässa och lite privat. Vi kommer bo väldigt centralt och till och med på samma hotell som några andra örebroare !;) kul kul ! Nu ska jag sova . Bellis snarkar redan .. Som vanligt !
Godnatt ! Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0