Fin Lördag med Fina människor!

Fyra underbara dagar! Torsdag och fredag spenderades i Stockholm med massa lyx, dvs. god mat, mingel, HÅRvisning. Stressiga men njutfulla dagar! Hann inte mer än hem innan det var dags för movie time ett par hus länge bort här på Hertan. Godis, skratt, mys! Härligfredag. Lördagsmorgon började tidigt med worktime som sedan följdes av både lunch och fika med sötaste Emelie! Längesen vi sågs, men alltid alltid så mycket att prata om.
Kvällen spenderades på söder och slutade på väster! Däremellan var dansgolvet prio ett! Mycket dans. Mina fötter var redan halvt döda från torsdagskvällen men ja tvingade på mig klackar, och vinglade in i vimlet iallfall.
Natten är ung. Det var verkligen bevisat inatt. Vi blev våldgästade av Fred och Jon  inatt, de lämnade lägenheten 06.03 då Fred skulle infinna sig på jobbet 06.30. Ingen sömn för han inatt. Efter ett max besök var det dags de att smaka våran egengjorda mat hemma, de ville inte ge några direkta kommentarer! haha.. Själv slog jag upp ögonen runt 10 imorse . Har hunnit ovanligt mycket idag ändå. Varit iväg och handlat med Carro. Fått en lång cykeltur. Promenad med Bella. Städat. Och  äntligen ligger ja ner i sängen igen. Puh.  Bella ligger bredvid mig och sover nu. Ska nog göra som henne nu.  Imorgon är det måndag.Igen. ♥


Allt vore en smula lite lättare, om det gick att radera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0