Jämtland och Kalas! <3

Då var det söndag igen och imorgon åker vi hemåt! Herregud vad tiden går fort. Så fort att jag inte ens haft datorn uppslagen sen i torsdags kväll. Alltid, alltid samma underbara känsla att vara här uppe i norr hos Pappa! Jag älskar att vakna i vårat gamla sovrum och inte ha någon tid att passa på morgonen. Klä på sig mjukisar,en tofs på huvudet och gå ner och äta en seen frukost. MYSIGT!
Gårdagens kalas blev riktigt lyckat!! Pappa var prio ett hela dagen Jag tror vi var närmare 40 stycken sammanlagt.Många av dem är redan folk vi träffat men sen var de en och andra nya ansikten med. Trevligt! Hela långa dagen från 12  till någon gång efter 01.00 hade vi gäster. Då hade jag och Diaana redan lagt oss. Ska det firas så ska det ju göras på riktigt! Man fyller ju bara jämnt var tioende år! ;)
Imorgon går flyget hemåt. Ska försöka trycka in en fika med Ida mellan halv 10 och halv 11 innan vi måste åka iväg till Frösön.  Har verkligen saknat den fina tjejen jätte mycket. Jag är så glad att vi som barndoms vänner fortfarande har kontakt och träffas när vi väl får möjlighet! När vi kommer till Örebro sen ska jag direkt hem till mamma och hämta våran lilla skatt Bella. Saknar min bebis!♥

Vi har Världens Bästa Pappa!♥

Tog en tupplur i det underbara vädret vid hade idag! Har nästan fått årets första fräknar! :)


Underbara dagar här med Pappa!
Och jag hoppas och ser fram emot att det inte dröjer länge alls innan jag är här igen!
Lycka!♥
Puss Sandra


Om en vecka vid den här tiden är jag i Londoooon!! Galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0