Nora dagarna!

Spenderar min helg i Nora hos mamma. Jag kände att jag behöver andas lite, komma bort från tankar som snurrar och framför allt Örebro. Trots att jag inte varit hemma sen över en månad tillbaka på helgerna saknar jag de inte. Det är skönt med miljöombyte, speciellt när man känner att de inte ger mig så mkt!  Igår när jag kom hem till mamma möttes jag av en full skål med smultron och blåbär bara till MIG! Min mamma är Bäst! ♥

Idag har jag varit på de så kallade Noradagarna på stan. Ovanligt mycket folk vandrade omkring i staden bland, godis, hantverk, ponnyridning och karusseller m. m . Jag mötte upp min vän Emelie , vi köpte Noraglass såklart och tog en sväng nere vid strandpromenaden. Det är väldigt fint i Nora på sommaren! Men de är långt ifrån att man skulle vilja flytta tillbaka. Hehe.
Mamma och jag ska grilla nu, sen ska jag ut i solen en liten stund med lite olja på mig o steka. För i eftermiddag ska jag iväg och sätta i löshår på en kompis! Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. :)
Min fina vän Emelie! Som jag alltid kan dela mina funderingar med! Guld värt! ♥
Lägg märke till att Nora Kyrka tittar fram på sidan.
En väldigt vacker Kyrka både invändigt och utvändigt!
Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0