Extensions!

Tittade tillbaka en tid och till och med två år tillbaka i bloggen. Ganska intressant! Jag märkte att det blev mer jobbinriktade inlägg i bloggen och lite mindre privata inlägg, beroende period såklart. Men jobbet ska jag börja tänka på mer att skriva om. Jag och Carro har funderat lite på en blogg till jobbet, som då går att följa oss genom dagarna! Jag förstår inte hur man ska hinna med de , men allt går med lite vilja. Det kommer självfallet inte bli långa inlägg då, men lite för- och efterbilder, tankar, funderingar kring jobbet, mässor, resor osv.
Kan redan nu berätta att vi ska iväg på en stor Cut& Style kurs i början av september. Och i början av oktober blir det kurs och mässa i England. Samma som förra året, vi ska köra favorit i repris.
En mycket givande vistelse i Birmingham!Nog om de.
Idag gjorde jag en hårförlängning på en vän. Hon hade en lite längre page. Väldigt avklippt, nästan ingen uppklippning. Vi använde oss utav keratin wax. Ca . 110 stycken slingor gick åt för att fylla ut hennes hår.
Moa har haft väldigt långt hår tidigare, men nu ville hon ha tillbaka sin längd efter några år med en kort page.
Före
Efter
Longhair! :)
www.2klippare.se
Puss Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0