Hindersmässan!

Det sägs att alltid när Hindersmässan är så är det tycldigen nästan årets kallaste helg. Jag tror de stämmer.. Burr... Det har varit ganska okej väder innan, men idag (första dagen på mässan) så blir det tok kallt! :(
Man blir inte så sugen på att gå. Jag gick en sväng efter jobbet idag, tur att dom har öppet till 19 annars skulle man inte hinna gå! Jag var tvungen att springa o köpa en fet godispåse! Nougat såklart!
Hindersmässan är en årlig tradition tycker jag, vare sig man ska handla eller inte. Det är mysigt att gå runt i stan och kika lite, alltid stöter man på någon man känner. Ska försöka hinna gå en sväng till med systrarna Appel eller Carro! För ett år sedan gick jag med någon helt annan. Jag vill egenligen ha det osagt, men det var den bästa Hindersmässan nånsin! Ibland springer minnena ifatt en.


Några dagar senare befann jag mig i ett annat land. Bara han o jag.

Trevlig kväll!
 Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0