Julmarknad i Nora!

Tiden går fort när man har roligt ! Hela veckan har sprungit förbi, fortare än vanligt, trots övertiden på jobbet denna vecka! :) Det är tur att man gillar sitt jobb! Igår var jag bara helt slut när jag klev in hos mamma vid halv åttatiden. Hade en full dag på jobbet från 8.30- 18.30 när jag låste dörren och sprang iväg till bussen. När jag kom hem orkade  jag knappt prata , såg lite suddigt på idol innan mina ögon strejkade. Det var den fredagskvällen!
Vaknade tidigt, vilket är typiskt när man väl får sova ut. Jag har för mycket i huvudet som snurrar. Jag antar att det är det som spökar. Och efter en veckas sovande i en soffa så var det otroligt skönt att äntligen(!) få sova i en säng ! :) Just nu är mitt liv lite k a o s ! Eller det håller på att ordna upp sig. Men ni vet min otur med allt. Jag blir ofta påmind om " ett steg fram, två steg bak". Och såhär i efterhand kan jag oftast skratta åt allt galet som händer. Men just när det händer är det jobbigt, kaotiskt, hjärnan strejkar och man vill bara försvinna. Hursomhelst, i veckan hoppas jag på en grej! Ett beslut ska tas.
Idag har det varit den årliga Julmarknaden i Nora. Mysigt, men dock inte mysigt väder- regn! Regnet övergick till snö men då hade jag redan för längesedan flytt in igen. Det blev en snabb sväng , endast för att inhandla lite Nouhgat. Mums! Eftermiddagen har jag spenderat i soffan, med en liten söt Bella vid min sida. Min bok. Och min godispåse. Mycket bra lördag!
Och om en vecka, kommer jag befinna mig på ett av Stureplans täta dansgolv, med mina nära o kära och dansa tills småtimmarna är nådda. Tills fötterna har strejkat. Tills musiken har tystnat.

Puss Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0