Lååångfredag!

Idag är det långfredag och det har verkligen känts! Vilken underbar dag det här har varit :) Jag vaknade upp imorse med min familj (pappa är inte här dock)! Jag älskar att vakna hemma hos mamma. Jag blir så lugn i hela kroppen här. Jätte skönt! Vi åkte upp på stan och uträttade lite ärenden innan de var dags att inte solen ! Det blev några timmar ute i min älskade sol. Jag behövde det! ♥ Har tänkt massa på pappa idag. Han fyller år på söndag, vill så gärna fira honom. Han ringde idag och berättade attt han fått sitt påsk/födelsedagskort iaf! :) Hade viljat ha med honom idag när vi grillade, han saknades verkligen vid bbordet. Han brukar ju alltid sköta grillen och allt..

I mitt förra inlägg i bloggen nämnde jag att jag var lyckligare än nånsin. Och det var jag. Tyvärr kan det ändras på bara en sekund. Och det har det just gjort. För två dagar sen fick vi reda på att vi måste leta ny lägenhet för att killen måste ha tillbaka lägenheten inom tre månader. Mitt i sommartid. Mitt i semestern. Mitt i den perfekta jävla tiden på hela året. JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG! Vi har underbara grannar (inte minst Emelie!!!) , bra läge, precis målat om och inrett och nu kommer de här.. Jag är deppig för det här faktiskt! Men men bara att bita ihop och ser det från den ljusa sidan. Efter regn kommer solsken!
Idag har jag hunnit träffa Sandra och igår fick jag träffa deras nya vovve Elvis! Vilken söt gullehund måste jag säga!!! Såklart gick de bra med Bellis och han ! :)
Har även hunnit träffa Moa idag för en promenad nere vid Nora sjön. Mysigt!
Imorrn är det fest! Tvillingarna Sandra och Simon har fyllt 23 åår och det ska ju självfalllet firas!
Så kvällen kommer spenderas i Sandras och Ronnies lägenhet. Kommer bli kul!!
Hörs mer imorgon!
GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0