Svag och stark.

Svag och Stark.Två helt olika grejer, men ändå så nära nära varandra. På en sekund kan din styrka förvandlas till svaghet. Det är nåt att jobba på. Jag Är en stark tjej, med stark personlighet, åsikter osv. Men när det kommer till känslor så är jag ganska svag. Det kan betyda på olika sätt. De jag vill få fram att finns det känslor i ett sammanhand med en annan person är man lättare sårbar. Man kan välja átt ta in orden elller att bara koppla bort och inte lyssna. Jag var dum. Jag valde att lyssna.


Foto: Malin Johansson
Man lär sig av sina misstag. Jag har sagt det många gånger nog. Ändå händer samma grej gång på gång. Jag är stark. Inte minst blir jag det iallfall! Jag kan ibland känna att du inte mår så bra.  Man brukar ju prata att man behandlar sina med människor som mansjälv vill bli behandlad. Och De känns som du har en liten skev bild av verkligheten .

Nu har jag fått lättat lite på hjärtat! Och faktiskt raderat ännu en idiot ur mit liv.

Eran förlust.

Sandra


Kommentarer
Postat av: sandra

Fin du är Sandra! :)

2010-11-22 @ 15:34:20
URL: http://sandraostlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0