Dresscode?!? Melodifestivalen!

Var tog all glitter och glamour vägen när det gäller Melodifetivalen? Jag trodde att dresscode var ett måste när det gäller sådana tävlingar! men tydligen inte. Ett exempel såg vi ju bara på årets finalist! Hon uppträdde i ett par röda converse(!) Hur kan man vinna en melodifestival i ett par Converse?  Det är absolut inga fel på converse, det använder jag också, dock inte röda utan vita. Men de hör inte till den här typ av program.
Hennes låt var bra och hon är en söt tjej, men de var inte rätta låten enligt mig iaf..
Man kan inte mer än lycka henne till :)

Nu ska jag sova och hoppas på att bli frisk. Jag har haft den tråkigaste dagen på länge.
Jag har legat i sängen med halsont och feber.. Gaah! Imorrn vill jag vakna frisk!!
Goodnight!
Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0