Saturday morning....

Jag vaknade tidigt. Så tidigt som klockan 06.00! Inte helt okej på en helg.Hade en massa konstiga drömmar, både bra och dåliga.. Skulle jobbat idag egentligen men de blev inte så. Mamma och vi ska åka iväg till Ikea en sväng. De ligger och sover fortfarande.. :P Bara jag och Bella som är vaken :)
Hoppas att vädret håller i sig och håller bborta regnet för ikväll så ska jag paaaarta!!! =)

Folk kallar mig ytlig. Jag är hellere ytlig än elak. Ytlighet sårar ingen annan, men en elak person visar bara vad den är och att den helt ekelt inte är värd mig. Jag är så otroligt trött på att ta skit från folk, dessa människor klarar jag mig bra utan nästan bättre faktiskt!    Din förlust.......

Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0