Lördag, pizza, mys!

Lugn lördag morgon. Min hals strejkar fortfarande, vilket resulterar en väldigt tyst Sandra.. Jobbigt som tusan.. Det är underbart väder ute men jag orkar inte ta mig ut ens. Har kämpat tre dagar på jobbet med min hals så nu ska ja bara vila upp mig ihelgen.Dricka te en gång i timmen är mitt mål!
Diana jobbar hela helgen så de är bara ja och mamma hemma. Mamma har varit på sjukhuset idag hos morfar,han bli bara sämre och sämre. ♥

Sitter och tittar igenom bilderna sen förra helgen.Det var underbart att få vara med Sherko :) Men nu helt plötsligt sitter vi i olika land och allt är som vanligt igen.. Det blir alltså att fira Alla Hjärtans Dag (imorrn)ensam..

Har suttit och tänkt på massa saker. Vissa får verkligen allt serverat på ett silverfat, medans andra får slita arslet av sig och får knappt hälften. Det finns säkert en mening med det också. Men Man blir så trött på att höra folk klaga när dom inte vet hur bra dom har det.
Nu ska ja  fixa med lite saker innan Díana kommer hem, då blir det pizza med familjen! Mums!


Trevlig Lördag!
Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0