2010 - Nu och då !

Snart är de inte många dagar kvar av året. Tänkte summera året lite grann. Det har varit ett händelserikt år, både mycket bra men även mycket dåligt. Jag har blivit av med nära o kära. Min morfar lämnade oss tillomed för gott. ♥ Jag hoppas han och mormor har det bra däruppe. Även fast dom är där och jag här så finns alla minnen kvar och det är det viktigaste. Minnen måste vara det viktigaste i livet egentligen. Minnen som finns kvar hela livet. Och är det något vi inte vill spara och komma ihåg så glömmer vi det och sparar plats för nya, roliga minnen.
Januari


Inehöll mycket fest och annat kul! Jag delade hjärta med någon
.
Jag var med om den finaste överraskningen. Dom finaste timmarna, jag svävade på moln. Jag var KÄR!

Februari

Åkte jag på weekend till Ungern. Närmare sagt Debrecen.
Det var jag och han.

Mars

Jag och Caroline åkte till Elmia på årets Frisörmässa! Träffade på söta Bobby! :)

April

Jag och Diana åkte till Pappa och firade påsken där! Det var efterlängtat.♥

Maj

Åkte jag och Diana till Mallorca en vecka! Obeskrivlig resa... :)

Juni

Festen fortsatte på hemmaplan :) Jag flyttade hemifrån, in till stan ..
 
Juli

Juli var det mycket jobb, men en hel del roligheter hanns med! ;) Här i en båt ute på Hjälmaren.
Augusti

Mera fest....  :D

September

Då var det dags att lämna Sverige igen, för ett kärt återbesök på MALLIS! ;D
Jag kan bara säga : I had the time of my life!

Oktober


Carran och jag åkte till Birmingham i England på The Gathering 2010 Paul Mitchell!
Kurser, inspiratiooon , shooopping and partey! England hade mycket att bjuda på!:D

November

Åter igen mycket galenskap...

December

O´helga  Natt på stortorget i Örebro!
 Bjöd på mysig julstämning och trängsel :)

Som ni ser har det mest av året varit bra! Jag har rest mycket och vill resa minst lika mycket nästa år. :)
När jag tänker efter så har tiden bara rusat iväg. Om mnågra veckor fyller jag 22! I mars har vi ägt salongen i2 år.
Ta vara på din dag som om det vore din sista!

Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0