Ta hand om ditt hår! =)

Det är extra viktigt att ta hand om sitt hår nu på sommaren när solen tittar fram och många åker utomlands och badar i saltvatten osv. Det händer ofta att man får ett katastrof hår att klippa. Många väntar alldeles för länge på att klippa sig. Okej, jag är ingen bra förebild, de händer alldeles för sällan  jag klipper mig. :P
 Men man kan hjälpa till lite iallafall.
Att använda serum / silkesdroppar gör stor inverkan. =) Det är bara att ta några droppar i handen och dra ut på längerna så får håret genast ny glans! Jag kan rekommendera Paul Mitchells Super Skinny Serum som vi säljer på salongen, den kostar 99 :- . Luktar underbart också ! :D


Ibland kan det vara värt att lägga några extra kronor på produkter, ditt hår ska vara med hela livet! :)
www.2klippare.se





Kommentarer
Postat av: Anna

Funderat jätte länge på att köpa just den! Skit bra att ni säljer den ju, då kanske jag tittar förbi nån dag :)

2010-08-16 @ 21:27:05
URL: http://annispannis.se
Postat av: Anonym

Det där är jättebra, och räcker hur länge som helst! Har haft mitt i typ 2-3 år :P

2010-08-17 @ 00:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0