Saturdaynight at Frimis!

Idag vakna jag upp klockan halv elva. Skönt var det! Jag brukar aldrig gå upp så sent men de blev lite sent inatt så det var därför :P Kom i säng vi halv tre och somnade inte på en gång heller..
Det var en lyckad utgång igår =) Efter många om och men. Folk bangade, (jag också) till en början. Men rätt som de var så fick jag ett ryck och bestämde mig för att dra med syrran med ut :D  Vi mötte upp Anna (vilket var jätte kul eftersom vi ses så sällan!) Det är en kompis sen mellanstadiet, vi har gått i samma klass i fem år. Sen kom även Jossie och höll oss sällskap på dansgolvet! Träffade andra bekanta ansikten vilket var kul :)

Tack för igår tjejer! :)


Tjejerna!

Jag och Anna, standard bilder på toan ;)
Det var ovant att gå ut i ett par leggins och en tröja, det var första gången jag inte gick ut i kjol eller klänning :)



Kul hade vi, vilket syns  :D


Nu ska jag titta klart på filmen..

Ha en mysig söndagkväll!

Puss
Sandra


Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi :) Tack detsamma :)

2009-10-04 @ 22:45:57
URL: http://viccipicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0