Lägenhet- flytt måndag!

Jag har fått en lägenhet! Och flyttar in redan på Måndag. Det har gått snabbt, nästan för snabbt. Jag var och kollade på den idag. Den var supermysig, ligger centralt mitt i stan :) Perfekt! Frågan nu är bara hur jag ska klara av att bo ensam?
Diana ska sova hos mig så ofta hon kan men hon har ju också ett jobb och kan därför inte sova där ofta.
Herregud, Sandra ska klara av att bo ensam, laga mat(?) och tvätta. Haha känns som ett skämt. Men det är de inte!
Känner mig faktiskt nervös! Men de är kul med utmaningar.. Ska bli otroligt skönt att slippa sitta på den där varma bussen i sommar och slippa stressa ihjäl o passa busstider jämt.

Alla tjatar om fotbollen ikväll , själv ska lägga mig och kolla på Sex and the City, min favoritfilm! :)
Imorrn är det Europa val, ska ni rösta? Det ska nog inte jag. Eller så gör jag det iallafal, får se.

Ha en trevlig kväll!



Sandra

Kommentarer
Postat av: Diana

Hur fan ska vi klara oss själva :P Lite bortskämda av mamma som vi är ;) ! Kan ju inte ens koka ris haha!! Men nu får vi vår prövning.. Det ska bli jätteskoj älskade sis <3 hihi

2009-06-06 @ 21:34:21
URL: http://dianatwin.blogg.se/
Postat av: sandra

Tror det kommer gå jättebra! =D

2009-06-09 @ 14:05:45
URL: http://sandraostluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0