En irriterad Sandra!

Ännu en dag med sol / moln / åska / regnskurar.. När ska detta skitväder ta slut? Jo jag förstår hur det kommer bli. Det ska bli varmt hela veckan. När man ska jobba.. Så TYPISKT! Har nu haft tre lediga dagar och det händer inte ofta, men då har det varit halvdåligt väder.. Sånt här resulterar en väldigt irriterad Sandra! Jag blir så irriterad på allt och alla!
När ska jag få min första solbränna, kanske lagom till semestern i aug? Hmm...

Satt faktiskt och kikade på sista minuten resor idag. Jag vill åka bort, åka till värmen, till något något varmt land och bara njuta av sol och bad! Diana erbjöd sig att betala min resa, snällt va? Men jag betalar den själv isåfall.. Jag vill inte åka på nån annans bananskal, då betalar jag hellre själv! Pratade med Emelie idag och dom planerar sin resa första veckan i aug. Men då är problemet... Jag har en bruduppsättning då! Allt ska passa så bra. Jag får nog helt enkelt vara hemma i sommar och åka nångång i höst :D 

 Det blir iallafall några Sthlms weekends och Gbg weekends framöver, sånt gillar vi! Ser fram emot det =)


Kommentarer
Postat av: sandra

Småweekendresor är ju faktiskt jätteroliga! Följer gärna med till gbg/sthlm framöver!

kram

2009-06-21 @ 17:20:58
URL: http://sandraostluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0