Dumma blondiner?

Vilken dåre som går runt i vårat område just nu! Jag pratar om en fönstertittare! Vad är det för psyko egentliegn?
Igår satt jag, syrran och mamma i vårat tv rum och kollade på en skräckfilm. Minns inte vad den hette:P Men läskig var den. Klockan var inte mer än halv tio men det var svart ute och man såg intemycket.. Rätt som det var så knakcade det på vårat fönster!! ( Vi har rätt stora fönster i lägenheten så man ser rätt in) . Första tanken: Hjälp! Jag drog filten över huvudet ..  Mamma rusa upp o sprang o kolla, utanför syntes stora fotspår! :S Det var "Han" ,"psykot", "fönstertittaren", ja många namn har han, tyvärr vet ingen hans riktiga namn och vem han är och vad han vill! :( Det är bara jäkligt äckligt. Eftersom jag o Diana redan är mörkrädda så gör knappast det här bättre! Faan vågar knappt gå förbi fönstren på kvällarna längre. Nu har han slagit till flera gånger i området. Polisen kan inte göra nåt, dom har varit o kollat på spåren.. Ta fast den jäveln!

Nog tjatat om det...Idag har jag tillbringat dagen med Caroline :) Vi har gåått på stan och kikat på kläder, på vad jag ska ha på mig på min födelsedag (20årsdag) som är på fredag! Det är svårt att bestämma sig. Antingen vill jag ha en riktigt snygg klänning, som jag har letat efter hela dagen men inte hittat nån! :P Eller så ska jag ha en svart hög kjol o ett vitt linne under, lite mer klassiskt! :) Får se vad det blir =)  

 Vi har varit på ett möte idag.. Pinsamt var det! En ung snygg kille höll i det :S Typiskt, man är inte så inne i det vi pratade om, så det  var bara att sitta o hålla med :P Kändes som att han tänkte: Vilka dumma blondiner! Hmm?  Haha:P
Aja, det är avklarat! Nu hoppas vi på det bästa! :D

Nu blir det ett varmt bad! ;)

Puss!



Kommentarer
Postat av: Mariana

Sötisar! Ni var ju såååå mörkrädda när ni var små oxå :o) Tänk vad många gånger jag fick övertala er att det inte fanns någon annan än vi 3 i huset, dom gånger jag satt barnvakt. Remember? :o) KRAM!!!

2009-01-05 @ 21:44:50
URL: http://emzeta80.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, jag minns faktiskt det! ;) Haha, du fick jämt komma upp och vara barnvakt i pappas stor hus på gården! :) Va tiden går fort!! Kraaam

2009-01-05 @ 22:59:31
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0