Fine!

Fine!



Har precis fått min utväxt fixad eftersom jag ska vara HÅRMODELL på  Harrys tjejkväll som är på tisdag nästa vecka! Det ska bli roligt!!  :D Hehe.

Har kollat på lägenhet idag! Nyrenoverad tvåa, ganska centralt. Jäääätte mysig! Kände verkligen mig "hemma" så fort jag klev in i hallen :)  Perfekt läge, en park precis utanför plus att vi har en  balkong :)
Där kommer de bli många efterfester i sommar ;)

På tal om sommar! LÄNGTAR såå otroligt MYCKET efter sommar just nu!!
 Det är tur att jag har många fina sommarminnen att tänka tillbaka på...




Jag har Världens bästa vänner! NI är GULD värda! =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Så det blir den lägenheten? :)



vilken av alla parker är karlaparken nu igen? ^^

2009-02-19 @ 21:25:11
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0