Skärtorsdag!

Idag blev det över tid på jobbet. Jag och Carro hade planning att stänga lite tidigare idag eftersom det är skärtorsdag. Men timmarna rullad på och en färgkund drog ut på tiden. Alltid när man tror att man har mycket tid över så har man inte det! :P

Sherko kom som en Ängel med mat till mig och Carro, nudlar från Saigon! :D SÅ gott!
Sen gick jag och Sherko på stan precis innan stängning.

Nu har jag fyra dagars ledighet att se fram emot! HAPPY! Ska ta tag i träningen på allvar nu, ska bli skönt att komma i form igen.. Det blir även en del festande i helgen dock!

Imorgon ska jag, syrran och Sandra NJUTA lite ;) Vi ska till Njuta, det kommer bli jätte trevligt! =)
På lördag blir det Frimis!! De har ändrat gränsen till 20+ nu på lördagar, så FRIMIS , I Am Back! ;D
Känner på mig att det här kommer bli en bra helg!

Undrar om man får något Påskägg på lördag? (A)


GLAD PÅSK!

Puss Sandra


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men vad är det jag ser!!!! har dom ändrat åldern på Frimis alltså!!??? VI MÅSTE DIT ! ! ! Frimis är ju mitt favoritplace :D Hur har jag kunnat missa det här!?

2009-04-16 @ 15:06:30
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0