Bröllop!

Snabba svängar! Nu har jag hunnit med en veckas semester på min favorit Ö Mallorca !:) Landade i fredags och i Lördags var det dags för bröllop på salongen. En brud och fyra tärnor. Jag fick den stora äran att klä bruden. :) hennes brud klänning var en av de finaste jag sett! På henne gjorde vi en slarvig uppsättning med en typ av knut och lite blommor. Till sist satt vi i en jätte lååååång slöja. Hon blev så vacker! Min tärna fick en slarvig utbakad fläta med lite blommor i. Sedan blev det en snabb sväng hem till Nora och gick på lite marknad och hälsade på mamma samt hämtade Bellis min bebis!:)
Nu är de jobb hela veckan och på lördag bär de av till London några dagar för Paul Mitchell education!! Galet!!:) Full rulle kan man gott kalla det!
Men så kul är det!
Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0