Friday again

Som vanligt känner jag mig som en pack åsna på fredagar. Ska bli så skönt när detta pendlande är över. Nu är Bella och min mega väska! Min mage kurrar efter en lååång dag på jobbet. Men om en timme får jag hoppa av tåget. Denna vecka har jag haft så mkt kunder som sagt hejdå. Det är sorgligt! Men avsked är alltid jobbiga och så kommer de va. Det här är ju min dröm som just nu håller på att bli sann! Trevlig kväll alla!
 Puss Sandra 





Fina presenter från mina kunder. Och ännu mera idag som jag inte hunnit fånga på bild än. Kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: Johanna Andersson

Nu är jag nyfiken på vad det är du ska göra i Stockholm? Tell me? =)

2013-12-18 @ 17:12:51
URL: http://johannakandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0