Nora stad!

Igår tog jag bussen raka vägen hem till mamma efter jobbet. Var framme runt halv 8 tiden, då väntade mammas goda mat ochen massa mys.Självklart hade jag med mig Bellis också! Finns inget bättre än att komma hem och bli ompysslad av mamma och äta god mat och bara vila upp sig. Vaknade av solen imorse och kände en såndär otrolig energi. Tog en lång powerwalk nere vid sjön och  möttes där av en stor folkmassa. Det var någon slags båt tävlig i Nora sjön. Hursom helst, solen sken , jag hade musik i öronen och jag rensade huvudet. Rensade tankarna. Helt underbart! Sen mötte mamma upp mig på stan, vi köpte glas och åkte en sväng. Ikväll har vi grillat. Mums. Sommaren är påväg!

Årets första Noraglass!

Jag förstår mig inte på vissa personer. Men det kanske är meningen.
Jag säger ju alltid att det finns en mening med allt.

Fin dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0