Kristihimmelfärdsdag

Ledig dag. Det tackar vi för! Hade gärna haft fredagen ledig med men den är helt fullproppad i bokningen och det är mycket kul som står på schemat. Färg , klippningar och även en baluppsättning. Kul! :)
Sen ska jag åka hem till mamma i helgen och vila upp mig. Det var längesedan  jag var där och hälsade på. Har haft något för mig flera helger i rad. Det har varit Stockholm, sen i Norrland hos pappa och helgen efter de London och nu i helgen som va Stockholm igen, så nu känner jag bara för en helg på landet enbart med mamma och Bella! ♥ Hoppas på att solen ska skina så jag kan få lite färg innan vi drar iväg till Grekland.
Det är bara TRE veckor kvar nu till jag och tjejerna åker iväg! Ser verkligen fram emot sol, värme och sena sommarnätter!!! ♥
Nu var det hela fyra år sedan jag var i Rhodos, precis innan studenten! Gud vad liten man var och dessutom var det den första utomlands resa vi gjorde! Haha.. Oj oj vilka minnen! ♥

Såhäär brun ska jag bli även i sommar!

Hittade inga bilder på den här datorn från våran resa  för fyra år sedan. Dessa är från Maggan i Aug förra året!

Måste kila nu, Bellis, Diana och jag ska ut på walk!

Puss Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0