The time is now

Godmorgon finisar ! Solen skiner på mig genom fönstret och jag ligger fortfarande kvar i sängen . Min älskling ligger bredvid och sover , hon är världens finaste ! Min Bella ! Idag står sola på prio ett . Sommaren är ju snart slut !! Lite panik över det .. Jag längtar som tusan till resan , 20 dagar kvar . Sol , bad , och värme :) nej nu ska jag ta mig upp och springa till affären ! Ska laga en god middag till Diana kommer hem från jobbet :) och en liten EFTERLYSNING : om någon vet en ledig lägenhet i Stockholm som ska bli ledig i höst eller kan tänka sig att ha en inneboende tillsvidare får gärna höra av sig !!:) Ha en mysig lördag allihopa ! Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0