January

Irriterande!! Vaknade upp med halsont och huvudvärk imorse. Och såklart ska man bli halvdålig såhär till födelsedagen! De senaste två åren har jag varit hemma och sjuk på min födelsedag. Hoppas jag hinner piggna till framåt helgen. På fredag är vi lediga- underbart! Har varit lite ledighet i jul. Det är bara att köra!
Har haft två sjukt roliga dagar med besök från Gävle ! KD och R ! Dom har haft praktisk lektion i matlagning med oss, vilket faktisskt behövdes! Chockade miner, skratt och inlärning... Haha.. Vi har även hunnit med Sommar med Göran, "jag har aldrig", skrattat tills vi somnat, och massa annat kul! Mina sömntimmar har inte blivit allför många senaste dagarna, kan nog inte räknas mer än någon timme per natt. Det förklarar nog också till varför jag blivit sjuk. Nu sitter jag med en stor kopp te, äter frukter och värmer mig. Imorrn vill jag vakna frisk!
Godnatt!

Föresten, idag bokade vi hotell! Modeveckan närmar sig! Såå kul!!! Längtar!!!
Puss Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0