Qx galan!

Ikväll har detta program räddat min fredags kväll! 2 minuter med underbara DARIN som sjöng på Qx galan!! Herregud, han är den mest söta killen jag vet! hihi.. Ögongodis!
Förövrigt har denna fredag varit hell... Jag har kämpat igenom denna dag. Suck! För två dagar sen fick jag lämna jobbet för ett akutläkarbesök! De hittade inga direkta fel, väntar fortfarande på provsvar. Men jag hoppas dom ser bra ut! Men något konstigt är det. Någonting gör ont. Kan inte riktigt säga vart eller hur, men nåt är det.. Min sista kund idag var en permanent, vilket var jobbigt eftersom de onda kommer ibland när ja står upp. Denna vecka har blivt alldeles för få sov timmar. Ska vila upp mig i helgen.  Hos mamma.
Vill känna mig som vanligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0