Power of Love

Då är snart dagen med stort D här! ALLA HJÄRTANS DAG! Dagen man vill dela med någon. Dagen som känns som hundra år. Dagen som man önksar man fick älska med sin kärlek. Dagen som jag ibland önskar inte fanns !
Nu låter jag som världens tråkigaste tjej. Men de värsta värsta värsta är att nu när jag är sjuk så får jag alldeles för mycet tid över för at tänka. Och när jag väl börjar tänka, så är jag fast ! I drömmarnas värld. Så länge man är på benen, jobbar och har kul så är det så lätt att bara glömma, gå vidare tänka på annat. Men så fort man får en stund för sig själv, ensam, och när man speciellt inte känner sig helt hundra heller så kommer funderingar, känslor och mycket mera fram. Men det är inte riktiga jag.  Så därför måste jag bli frisk NUUUU !

Think Twice.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0