Härliga vårkänslor !

Lördag morgon och jag vaknade redan innan 8(!). Solen lyste in och det bästa av allt är att man är ledig två dagar. Har fått mycket uträttat under morgon. Varit ute i över en timme.  Varit på stan och fixat lite grejer. Handlat och lagat mat och städat. Det var hela  11 plusgrader för en timme sen utomhus. LOVELY! Jag känner mer och mer vårkänslor för varje dag som går, okej i onsdags var det dock höstkänslor när regnet öste ner likt Niagara fallen och mörkret var här tidigare än vanligt. MEN nu sista dagarna är min älskade sol framme. Herregud vad jag ser fram emot ljusare tider, längre kvällar och framför allt värme!
Något mer som känns skönt är att jag är bättre från min förkylning som trängde sig på denna vecka.Söndagens målning tog kål på mig med feber och värk. Och i måndags tänkte ja att jag skulle försöka att inte känna efter för mycket men efter en halv timme på jobbet tog jag Bella och gick hemåt igen.  Slutade med en heldag i sängen för mig. Antar att jag fick den sömn jag behövde för att återställa kroppen.
Nu packar jag väskan och åker till Stockholm. Hoppas solen skiner lika mycket där, som här i Örebro. Back tomorrow !


Puss Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0