Grekland

Hemma igen efter en helt underbar och fantastisk vecka. Att komma hem idag kändes lite segt. Har redan hunnit använda stickad kofta. Få myggbett och längta tillbaka till värmen. Vi har haft runt 40-42 grader när det var som varmast. Vattnet har varit riktigt uppvärmt tillskillnad mot vad det var för två månader sen. Det har varit en speciell vecka. Redan från första stund när vi fick vårat rum på hotellet , vilket visade sig vara på sjunde våningen med endast tre andra rum och enbart trappa upp sista biten så blev vi genast lite skeptiska. Haha. Hela korriidoren ekade av hög musik och vi sa direkt "ååhnej!" . Tills vi kom in på rummet, gick ut på balkongen och möttes av två fantastiska personer. Vi har en hel takterass på 7 våningen med utsikt över havet. Så vackert! Trevliga killar, så trevliga att vi hängde i en vecka 24/7! :) En vecka går snabbt, och plötsligt står man där med gråten i halsen och ska säga de där orden. De orden som är svåra att säga. Hur som helt, vi har badat massor, ätiti god Grekisk mat, solat , skrattat , festat och dansat, precis som en semester ska vara. Jag har träffat vänner för livet! ♥
 
Att komma iväg, få fundera och bäst av allt komma underfund med saker och ting är det bästa. Man får sig en tankeställare och man inser vad som är rätt och vad som är förbaskat fel. Jag har bestämt mig. Och det kommer bli bra. Det bästa jag kan ha gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0