Vad är meningen?

Vad är meningen med att sprida en massa rykten, skitsnack , lögner osv osv? Vad försöker man som person överbevisa? Jag vänder gärna på steken! ALLTSÅ för att man lägger ner energi och skriva om någon (vilket i detta fall är jag och Diana ) så måste denna person alltså bry sig. Annanrs skulle man inte ens slösa en bokstav och låta dem ta en rad i sin blogg.  Att påpeka någons utseende , någons sätt att vara är väl lite för omoget av en 22 åring.Personen måste i fråga vara väldigt svag i sig själv. En person med stark självkänsla, är trygg i sig själv . existerar inte skitsnack eller ens energin på att tänka i dom banorna. Och  för att  sen behöva ta hjälp av skitsnack och dessutom skriva ner i sin blogg(!) . Påstår även att andra håller med om detta, dom får gärna komma o säga de face to face. För de värsta jag vet är när folk inte är ärliga och snackar bakom ryggen!
Men som sagt , jag tycker synd om människor som tar till dessa grejer. Jag är så glad att jag står där jag gör idag. Stark , självständig och med en självkänsla som inte går att bryta ner! Jag har nämnt det i bloggen tidigare. Kan jämföra mig som en spegel. Era fula ord, era skratt , allt, studsar tillbaka!
Och att hota med rykten och lögner- vem vinner på de?

Att älska sig själv är det finaste man kan göra!

Puss Sandra

Kommentarer
Postat av: Ems

Här kastar vi sten i glashus för fullt! Det som både du och d är bäst på :)

2011-09-06 @ 23:31:10
Postat av: Anonym

Märker du inte att du gör exakt likadant själv nu? Lägger ner tid och bokstäver i din blogg. Nu visar du ju bara att du bryr dig och inte alls e självsäker! Haha dubbelmoral

2011-09-07 @ 11:08:07
Postat av: Ems

och jag har aldrig hotat med några rykten eller påpekat hur ni ser ut. Dom enda som ligger på lågstadienivå i sitt beteende är du och din kära syster. Det hoppas jag ni inser innan ni förlorar alla era vänner.

2011-09-07 @ 22:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0