Vilken härlig lördag!

Lördagen började med sovmorgon!! Vaknade av att Bella puttade på mig. Hon är världens sötaste! Så jag kunde inte bli arg. Men jag somnade om. Gick upp runt 11. Fixade oss för en träff med Sandra! Shopping stod på schemat!
Det blev några rundor i galleriorna på stan och sen lite mat på La Baguette. Mums! Det blev en hel del skitsnack också. Efter några timmar blev de promenad hemåt och då var det målning pågång. Målade i över två timmar. (Mina armar är helt döda). Jag ska måla en sista gång nu, sen är hela lägenheten klar!!! SÅÅ FINT!
Har suttit ikväll och haft belsutsångest : Gå ut , eller inte? Gå ut , eller inte?
 Men nej, jag stannar hemma, fixar i lägenheten. Jag tror ändå inte jag hade missat något ute ikväll.
 Den här stan kryllar av idioter.
 Ursäkta, but that´s true!
Ibland undrar man om Gud samlat alla på ett o samma ställe.. Hehe..

Ska till Ikea imorgon och handla de sista! En till garderob behövdes hemma hos oss, konstigt (?).
 Mamma kommer också, ska bli supermysigt! Har inte träffat mammi på två veckor..

Föresten så har vi gjort om våran hemsida. Kika in den på www.2klippare.se och bli medlem. :)


Foto: Malin Johansson

Puss Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0