Julen är här!

Idag är det 25 december. Juldagen. Hemvändar helgen. Julhelgen. V.52 (imorgon). Och väldigt , väldigt blåsigt! Det blev en grön jul som väntat. Spelar ingen större roll för mig.Försöker hålla mig mest inomhus i dessa tider ändå. Julen spenderades hemma hos mamma i Nora. Vi var bara 3 stycken, och lilla Bella. Men tänk så mycket kärlek! Julen är verkligen en tid för nära och kära! Igår på förmiddagen åkte vi till mormor och morfars grav och tände ljus. Och skänkte en liten tanke till dem. Dom har det nog bra däruppe. Det tror jag.
Hela Julafton befann jag mig framför tvn med en stor godis skål, mina favoriter skumtomtarna och julmust. Massa bra program. Kalle Anka var prio ett , liksom för många andra med. Som vanligt äter man alldeles för mycket jul mat också. Men jag älskar julmaten!
Idag har vi flyttat heeela långa dagen. Det tar aldrig slut på grejer. Inte nog med att vi har alldeles för mycket att göra så ska de alltid ,alltid inträffa något!!! Och såklart gjorde de det idag med. En spegel ramlade ner från väggen(tur att spegeln höll), dock gjorde inte eluttaget det!

Vågar inte röra den där, Andre ska få komma och kolla till detta.

Imorrn fortsätter flyttresan...

Hoppas blåsten har gett sig då, för nu ser det ut som att föntstren håller på att blåsa in. Haha, fattas bara det också?!

Btw, första året jag inte går ut en annandag. De är ju den här dagen alla pratar om.

Men Nej tack- jag har fått nog av Örebro.

Jag har det alldeles för bra här hemma.Diana + jag+ GLEE- maraton! ♥

 

Ha en fortsatt bra Jul!

Puss Sandra

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0