Byggare Bob

I helgen har vi lekt Buggare Bob och målat, spikat, hamrat och ramlat! Haha.. Jag känner mig som en riktigt karl. Har varit på Ikea två gånger och haft bilen full med grejer. Har fått hjälp av nära och kära och det betyder så himla myket!!♥ Igår var vi i lägenheten i tolv(!) timmar! Kom hem 23.00. Och idag har vi fixat från 11- 19. Mina armar är döda. Ikväll skulle Karin byta kontakt i våran lägenhet. Smarta som vi var så stängde vi dock inte av elen. Så när Karin klipper i sladden så smällde det och blixtrade de så jäkla högt! TUR att hon höll i gummihandtaget! Herregud...
Vill inte tänka tanken på va som skulle hänt. I fredags skulle Diana och Karin handla målarfärg och tappar hela burken och den går sönder! Så de är vit färg på hela golvet inne i buiken. Idag när vi åkte till Marieberg på motorvägen, visade Karin sin backspegel vid vägkanten som flög av bilen häromdagen. Oturen tar följe med oss var vi än går.
Nu ligger jag i soffan, äter pepparkaksdeg och kollar på Beck! Det är många soom hör av sig , och jag lovar att ge er alla en update av vad som händer, var vi flyttar osv men just nu är det bara för mycket.
Ha en fin söndagskväll!
Längtar massor till sommar och värme!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0