Stockholms weekend! <3

Imorrn tidigt sticker jag iväg till Stockholm med mina godingar!
 Är tillbaka på Söndag kväll igen.


Har inte börjat packa än. Har massor att packa. Sitter här som en oflyttbar sandsäck. Lyssnar på Hoffmaestros underbara låt Lullaby. Skulle egentligen gått ut ikväll och klätt ut mig, men de blev inte  så.
 Dessa dagar har det snurrat runt i mitt huvud..
Ibland kan jag koppla bort alla tankar om dig. Ibland är du fast. Jag vet inte varför?

Nej, nu måste jag ta tag i packningen. Längtar som bara den att få tillbringa helgen på mitt favorit ställe med mina favoriter! :D ♥
Dessutom shopping och utgång!

Vi ska synda i syndernas stad! Mohaha..

Trevlig kväll !
Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0