Good goood

Denna vecka har varit en toppen vecka! Jag har börjat min nya liv! Haha ;) Ungefär så..
Måndags började med massage efter jobbet! Thank God! Jag somnade. :)
Att gå en gång i månaden är riktigt skönt, och behövligt för den delen med!
I Tisdags kom mammi och hälsade på oss. Då var det mys för hela slanten.
 God mat, mys i soffan osv :)
Onsdag  kväll  tog tjejerna och vi en sväng på Pitchers, afterwork !
 Ni är bäst, är så glad att jag har dom bästa vännerna! =)
Torsdag började med ett hårt pass tyckte jag) på Njoy , med Kombi efter jobbet! Shiit både jag Carra och Diana var döda efter det passet! :P Det gav en fet träningsvärk iaf! Senare på kvällen  var det filmtime! Fredde kom till oss med den efterlängtade filmen Dear John ♥ Behöver jag säga nåt mer?
Fredag kom sötaste Elin till mig ! Vi åt god mat från favorit stället Saigon och pratade hela natten lång. Det var såå mysigt!:):)
Idag var vi på stan, jag och Diana.TTog bussen till mamma
. Nu ska vi iväg och fira söta Sarah! :) Hon fyllde år i torsdags. :D
Får se om kvällen avslutas på krogen eller hemma. Hehe..
Imorgon står träning på schemat .. och lite städning!
Ha en trevlig kväll alla!
Puss Sandra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0