Sista dagen i Januari!

Shit vad tiden går fort! Det är en månad sen nyårsafton, de känns inte som de?! Sjukt!
De är väl bra egentligen, jag längtar bara efter våren,värmen, sommar och sol! Det är mitt liv! :)
Kommer vara underbart när man kan gå ut i enbart en stickad kofta!
ÅÅÅHH.. Ge mig sommar NU!
Var ute på promenad med mamma tidigare idag, de var 17 minus, men jag höll på att avlida..
 Jag ät trött på kylan nu..
Snart slutar Diana jobbet, då ska vi äta tacos hela familjen. Mums! Sitter och äter lite marknadsnoguat nu och pussas lite med Bella. Hon är vekligen världens gosigaste hund! Love her puppy eyes! ♥


Min älskade Mamma som stöttar mig i allt jag gör...


Min älskade fina syster! Vi stöttar och peppar varandra  vad de än handlar om..

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0