Home again!

Då var man tillbaka på första dagen på jobbet och allt är plötsligt i sin vanliga ordning igen :)
 Tänk vad skönt det kan vara att vara ledig två dagar från jobbet. Helt underbart!
Landade på Skavsta igår vid 15. Senväntade några timmar med bilfärd igen.. Jag var hemma halv 6!
 DÅ hade jag färdats i olika  fordon sen klockn 8 på morgonen. Tror ni att min rygg mådde bra? Nej, inte direkt.. Shiet, ja somna på en gång ja kom hem. När ja vakna kunde ja knappt stå upp.
Plus att min hals gjorde ont så jag knappt kunde prata eller svälja:(
 Men efter ett varmt bad blev de lite bättre. Jag har iallafall orkat jobba idag, trots att min röst strejka ibland.
Det kändes sjukt att vakna ensam imorse, och att sova ensam.. Väldigt tomt.. :( S
aknar Sherko såå mycket redan! Fast jag åkte ifrån honom igår.
Min resa till Ungern har varit underbar iallafall! Vi har så kul ihop jag och han.
Verkligen perfect match! =)
Vi har egenligen inte gjort så mycket.Man hinner inte med så mycket på två dagar.
Jag kom dit i lördags men vi var inte framme hos honom förrän vid 8 på kvällen.
Sen åkte jag 8 på tisdag morgon.Vi har varit på lite olika reaturanger och kikat i shoppongcenter, kolllat på film och bara chillat! =) 
 Ungern var fint =) Men vissa ställen var värsta slummen.
Det såg fattigt ut, folk såg deprimeade ut. De är tydligen ganska känt för depression och skillsmässor.
Tragiskt tycker jag!
Hur som helst, jag har haft den bästa hegen med min Älskling!
 Och inte nog med det så flög jag helt ensam hem, inte så farligt som jag tänkt mig =)

Nu ska ja kila.. Lägger upp fler bilder nån annna dag!

I Flygplanet, underbart att få se denna blå himmel ovanför molnen.




Tack Älskling för únderbara dagar med dig!♥
Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0