Alla Hjärtans Dag! <3

Precis för ett år sedan satt jag och skrev att det var 14 februari och alla hjärtans dag.
Galet fort allting går,
nästan lite skrämmande. Jag har hunnit bli ett år äldre,
ja har hunnit jobba som egenföretagare/ Frisör ett år, hunnit skaffa pojkvän osv.
Det är en underbar dag ute idag. Solen skiner och det är blå himmel
 som jag inte sett på flera år känns de som.. :) Och så är det ju Alla ♥ Dag!
Tyvärr 
får den firas ensam iår med. Men det går bra ! Jag lever på fina minnen! ♥



Dessa rosor vill jag ge till mina när och kära och även min pojkvän som sitter neere i Ungern.
Jag älskar dig!
 

Hoppas alla får en dag fylld av massa Kääärleeeek! ♥


Pussar och Kramar
Sandra


Kommentarer
Postat av: Sherkis

Och jag älskar dig!!! :D

Massor av Sherleeek till min älskling!!

2010-02-14 @ 14:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0