Torsdag!

Idag har jag jobbat, men inte en hel dag. Vi stängde igen vid 5 bara för att lyxa gtill det nu till midsommar =) hehe..
Jag var helt slut, slocknade på en gång efter jobbet när jag kom hem. Det har varit en jobig dag. Först kunde jag inte sova inatt.. De är så ovant att sova själv, plus att de va jätte varmt i lägenheten.. Sen imorse hörde jag om ett jordskalv som skakat Rhodos.  Jag blev jätte rädd! Jag tänkte på Diana och Sandra. Jag fick sms av Sandra så jag visste att de var lugnt med henne. Men Diana fick jag inte gta på .. Jag försökte från kl.10 till kl. 15.  Jag kunde inte hålla tillbaka tårarana, jag bröt ihop på jobbet. Jobbigt.. Men Carro tröstade mig och tillslut fick vi tag på henne. Man tänker alltide det värsta. Usch skulle inte kunna tänka mig ett liv utan henne, hon är ju min andra halva liksom!♥

Igår var Sara och hälsade på mig med henne ssöta lilla Chihuahua Leon =) Urgullig! Det var trevligt:) Sen efter de kom William över en sväng. Han hjälpte mig att fixa musiken i lägenheten och även visa mig hur konservburksöppnaren fungerar.. Hahah... Nu kan jag både laga mat och lyssna på musik tack vare honom! ;)


Imorrn kommer Diana, det är midsommar och jag har inget planerat.. Ahh.. Men njag gtar dagen som den kommer! Först o främst blir det god mat med mamma =)

Nu ska jag lägga mig framför tvn.

Hörs imorrn!

Blondes have more fun


 

Puss Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0